Khamis, 20 Mei 2010

Memori2 indah...

SKBB 1984 -1989
mungkin ada sesiapa yg mengenali....
cuba teka yg mn 1.......aku..hihihi



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

SMTD 1990 -1995


blog SMTD...



SMTD dlm kenangan 1990-1995

kawan2....time nk blk kg ni...

rombongan ke Cameron Highland
bersama Ustaz Salleh..
kalau x silap..
skrg ni dah jd Pengetua SMTD
betul ker...

rombongan cik kiah ke kl..ada sapa2 kenal ke...


brsama Cikgu.... dh lupa plak..hihihi..


pada teman2 yg masih mengenali aku...
rajin2 la nengok blog aku ni...hihihi
bknnya apa.....sekadar memori2 indah..
masa sek dulu...
dan jika ada sesiapa yg sudi nk upload
gambo2 yg ada..
aku sentiasa mengalu2kan..
boleh jgk + koleksi...
send ke email..zurakpk@yahoo.com.my


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

tempat : Institut Perdagangan Seri Ayu, Perak
skrg dah dikenali Kolej Seri Ayu..


bersama kawan2 dan x lupa Guru kami...(opp sorry..lupa lak nama)

sorry la...gmbr blerrr..dh lama sgt gambo pon..
tp...boleh nmpk lg..ada sesiapa kenal..????


kat Tmn Burung, Kampar Perak...

IPSA dlm ingatan..
mgkn ada yg msh mengenali aku kot..
kalu x igt 2...cb renung2 foto ni....sah2 blh igt...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn