Selasa, 8 Jun 2010

Ceramah DSAI @ Serdang, Kedah


Tempat : Serdang, Kedah
jam : 08.15 malam


oooops....sorry !!!!!!!!
jika trdapat foto2 wajah2 yg dikenali..
foto ni aku snap sesaja jer..
bkn nk ekplotasi @pun nk brkompromi..
cuba utk memuatkan crita kat blog aku ni jer..
mklum la kan..
crita2 ni agak panas2 gak..
kalu nk dibndingkan dgn
kisah kapal yg ditawan oleh ISRAEL..
kalu aku nk entry kat sini..
pasal what ??,why ??,who??,where??,
and brbnyak2 la W..
maka dgn ini aku stop la kisah ni..
faham2 sendiri jer ler....
yg penting aku x trlibat
mana2 part2 ni..
HARAP MAKLUM...



Brother yg bersemangat..
jualan ni semestinya ada...cd,sticker,dan
macam2 ada..
yg PAStinya..colour HiJAU



time mcm ni la..
PASti ada yer..
baju muslimah..yg comel2 belaka..


jualan ubat2an pOn ada gak
ubat nyamuk,ubat cicak,ubat tikus
pOn ada..segala ubat2 ada..
yg PASti wangnya ada..
hihihihi


jalan dh penat...
tempat jamu selera pOn ada..
yg femes kalu tempat2
mcm ni sudah PAStinya..
sup gear box...
from Kulim Kedah..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn