Rabu, 9 Jun 2010

Tetiba jer teringat...

tetiba jer.. aku nk upload foto2 ni..
mgkn pd saat dan tika ni..aku teringat ???
pada org2 yg rapat dgn aku..
Mak Mariah (mertua)..
hmpr 3 bln meninggalkan kami semua..Al-fatihah..
bgku walaupun 10 thn..
aku mengenalinya dan bersama..
tp..kenangan brsamanya
tetap mnjadi memori indah yg tdk mudah utk aku lupakan..
mgkn pd hakikatnya..sewaktu Peninggalannya..
kami tidak ada bersamanya..
aku berdoa detik2 pemergiannya dipermudahkan..Amin..

tinggal kenangan..
26.09.1926 - 25.03.2010



<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>

keluargaku..


Abah dan mak


bersama cucunya..anis & shafiq


adik-beradikku..

cuma aku dan adikku sorang lg jer x de..
aku sah2 la xde time foto dsnap..
mklumkan aku tggl ngn familyku...
dan sorang lg adikku pon xde..
berada di Sabah..x dpt blk kg..huhuhu
sedih gak la..
tp walau pon dimana dia berada
kami semua ttp merinduinya...
mgkn tahun ni dia dpt blk kg...
sabar2 ye.. Ijar.....apply cuti awal2..
moga2 tahun ni..
kita semua dpt bersama brkampung di..
TeRataK Bonda...hihihihi..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Blog Template by YummyLolly.com - Photoshop Brushes Obsidian Dawn